setiyasetiya، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

گیس گلابتون مامان و بابا

پهلودرد مامانی و ترس از کیسه آب

1393/2/24 13:39
نویسنده : مامان ماریا
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

cat 7         Myspace Comments - Butterflies   cat 51

مامانی جونم عزیزکم نفسم بازم سلام

 قبل از عید وقتی قرص های کلسیمی که دکتر بجای شیری که نمیخورم برام تجویز کرده بود انگاری برام مشکل درست کرد و به پهلو درد شدید در ناحیه زیر قفسه سینه سمت چپ تبدیل شد . طوری که نفس مامانی بند میومد .وقتی رفتیم پیش دکتر گفت شاید کلیه ات بخاطر این قرصهای کلسیم که باید با آب زیاد خورده میشده سنگ ریز درست کرده باشه . خلاصه تا سه روز مامانی همینطور بودم تا اینکه دردش کم شد وخدا رو شکری بهتر شدم .وقتی از خانم دکتر پرسیدم دارویی نداره گفت فقط میتونی قرص هیو سین رو برای تسکین دردش بخوری وگرنه کاری نمیشه برات کرد باید تحمل کنی . cat 54

یکشنه وقتی ناهید دایی داشت برام آمپول هفتگی پرولوتن گریهرو میزد احساس کردم یه مقدار آب از بدنم خارج شد وقتی به زن دایی سمیه گفتم .گفت حتما برو دکتر احتمالا سونوگرافی برات بنویسه . میگفت خدای نکرده از کیسه آبت نباشه ؟؟؟؟ فردا ظهر که رفتم پیش دکتر منشی دکتر "خانوم باقری گفت: احتمالا نمونه آب رو الان ازت بگیره تعجبتعجب من مونده بودم چطوری ؟؟؟؟ وقتی رفتم داخل دکتر گفت نه تو باید سریع بری سونو گرافی اورژانسی . صبحش به بابایی گفته بودم نوبت اورژانسی سونو بگیره که بعدازظهر برم . هیچی دیگه بعدازظهر با مامانی رفتیم پیش دکتر قاسمیان . دکتر بعد از بررسی گفت نه خدا رو شکر هیچ مشکلی نیست و کیسه آبت هم نشطی نداره.خسته وقتی جواب رو برای دکترم بردم گفت همونیه که حدس میزدم یه آبی بین کیسه آب و رحم هست که برای بعضی ها گاهی ترشح میکنه و میاد و برای بعضی ها نه . نگران نباش. خلاصه خیلی خدا رو شکر کردم و از دکیم تشکر کردم و اومدم  به بابایی خبر دادم که خدا رو شکر شما سالم هستی و تو 27 هفته 947 گرم هستی و سه روز بزرگتر از هفته خودت نشون میدی که دکتر گفت مشکلی نداره رشدش ماشالله خوبه Smiley bisous 137

انشالله به امید  خدا هم تو هم همه نی نی هایی که تو دل مامانشون هستم و منتظر بیرون اومدن سالم باشن فرشته کوچولوی من Smiley bisous 336 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)