setiyasetiya، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

گیس گلابتون مامان و بابا

لالایی

1393/2/21 22:21
نویسنده : مامان ماریا
44,369 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دوست دارم این لالایی ها رو برات بخونم تا وقتی انشالله به دنیا اومدی بازم با این لالایی ها آروم بشی و خوابت ببره.

totalgifs.com lua gif gif lua09.gif

Liebe linien

اینم لالایی که مامانی موقع خواب برای مامان میخوندهخواب خوابخواب

لالایی ها لالالا گل پونه
گدا امد در خونه
یه نان دادم بدش اومد
دونان دادم خوشش اومد
خودش رفت و سگش اومد
لالالا گل خشخاش
بابا رفته خدا همراش
لالالا گل فندق
مامان رفته سر صندوق
لالالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره
بخواب ای نازنین من مامان قربون تو میره

الالالا که لالاتم
اسیر قد و بالاتم
الالالا گل زردم
به قربوت تو می گردم
الالالا گل سوسن
سرت خم کن لبت بوسم
الالالا حبیب من
به دردی طبیب من

 

لالالالا گل پونه بابات رفته در خونه

لالالالا گلم باشی همیشه در برم باشی



لالالالا گل آلو درخت سیب و زرد آلو

لالالالا گلی دارم به گاچو بلبلی دارم



لالالالا گل خشخاش بابات رفته خدا همراش

لالالالا گل زیره بابات دستاش به زنجیره



لالالالا گلم لالا بخواب ای بلبلم لالا

لالالالا گل لاله دوست داریم من و خاله



لالالالا گل دشتی همه رفتن تو برگشتی

خداوندا تو پیرش کن خط قرآن نصیبش کن



لالالالاگلم باشی بزرگ شی همدمم باشی

کلام الله تو پیرش کن زیارتها نصیبش کن



لالالالاگل زردم نبینم داغ فرزندم

خداوندا تو ستاری همه خوابن تو بیداری

به حق خواب و بیداری عزیز م را نگه داری 


لالالالاگل خشخاش بابات رفته خدا همراش

بابات رفته به هل چینی بیاره قند و دارچینی

 

Liebe linien

یه لالایی دیگه

 

لالایی ها لالالالا، گلم بودی.
عزیز و مونسم بودی.
برو لولوی صحرایی.
ای بچه م چه می خوایی؟
لالالالا گل نسرین
بیرون رفتن، درو بستین
منو بردین به هندستون
شوهر دادین به کردستون.
بیارین تشت و آفتابه
بشورین روی شهرزاده.
که شهرزاده خدا داده
لالالالا، گل چایی
لولو! از من چه می خوایی؟
که این بچه پدر داره
که خنجر بر کمر داره.

Liebe linien

ویه لالایی دیگه

 

لالایی ها لالالا گل پونه
گدا امد در خونه
یه نان دادم بدش اومد
دونان دادم خوشش اومد
خودش رفت و سگش اومد
لالالا گل خشخاش
بابا رفته خدا همراش
لالالا گل فندق
مامان رفته سر صندوق
لالالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره
بخواب ای نازنین من مامان قربون تو میره

الالالا که لالاتم
اسیر قد و بالاتم
الالالا گل زردم
به قربوت تو می گردم
الالالا گل سوسن
سرت خم کن لبت بوسم
الالالا حبیب من
به دردی طبیب من

Liebe linien

یه لالایی دیگه

 

لالا گل لاله که گل دارم به گهواره
لالا گل مینا گل زرد و سرخ و زیبا
لالا گل صد پر بخواب ای نازنین دلبر
لالا گل یاسم درخت سیب و گیلاسم
لالا گل سنبل جهان شد پر گلو بلبل
لالا گل نسرین همه رفتین در و بستین
لالا گل گلشن که شمع تاریک و روز روشن
لالا گل سوسن سرت خم کن لبت بوسم
لالا گل الو درخت سیب و زردالو
لالا گل عناب شدم از گریه هات بی تاب
لالا گل خیری چرا اروم نمیگیری
لالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره
لالا گل بادوم بخواب اروم بخواب اروم
لالا گل نرگس بلا بر تو نیاد هرگز
لالا گل بادوم بخواب اروم بخواب اروم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان و آیلین
21 اردیبهشت 93 23:41
آفرین به این مامان مهربون که از الان برای عزیزش لالایی می خونه راستی دوست داشتم بدون کجایی هستین
مامان ماریا
پاسخ
مرسی ممنون عزیزم تو جواب نظر قبلی برات گفتم گلم ما ساکن قم هستیم ولی اصلیتمون اصفهانیه که خیلی سال پیش اومدیم قم و اینجا موندیم