setiyasetiya، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

گیس گلابتون مامان و بابا

آزمایش غربالگری

1393/2/11 12:54
نویسنده : مامان ماریا
2,141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی گلم امیدوارم خوب باشی محبتبوس

بعد از طی کردن دوران سخت این 12 هفته سرشار از استرس و نگرانی بود نوبت ازمایش غربالگری رسیدهیس

 

بعد از رفتن به دکتر بخاطر لک بینی که داشتم دکتر مینو پورمجیب برام یک دوره 30 روزه شیاف پروژسترون تجویز کرد که هرشب استفاده کنم . منم استفاده کردم ولی بخاطر مشکلات قبلی مجبور به ادامه دادن مصرفش شدم . تا اینکه در تاریخ 24/10/1392 نوبت سونو NT گرفتم و رفتم پیش دکتر قاسمیان برای سونو گرافی . انروز خیلی خیلی نگران بودم برای سلامتیت که نکنه خدای نکرده زبونم لال مشکلی داشته باشی . ولی خدا رو صد هزار بار شکر دکتر گفت همه چی خوبه .ریتم قلب کوچمولوت 132 بود .

نوشته بود پرزانتاسیون جنین متغییر میباشد. جفت در موقعیت آنتریور و مارژینال با گرید 1 رویت شد. سن حاملگی 12 هفته و 3 روز . میزان مایع آمنیو تیک در حد نرمال . طول کانال سرویکس 37 و عرض 17 بود .

ضخامت ترانس لوسنسی نوکال (NT) معادل 1/2 میلیمتر و (NB) به طول 2/6 م.م تشکیل شده و نمای طبیعی دارد .

بعد از سونو که شب انجام شد فردا صبحش با حالت تهوع زیاد بخاطر ویارم راهی آزمایشگاه شدم و آزمایش رو با هزار درد و عذاب انجام دادم که قرار شد ده روز بعد جواب رو بدن . راستی هزینه سونو غربالگری مرحله اول 45 شد و آزمایشش هم 104 هزار شد .نسبت به دوستانی که تهران انجام داده بودن خیلی مناسب بود. البته با توجه به اینکه آزمایشگاه نمونه آزمایشات رو برای آزمایشگاه نیلو تهران میفرستاد.

خلاصه بعد ده روز که جواب اومد سریع رفتم اینترنت تا ببینم خوبه یا بد ولی هیچی متوجه نشدم . بابایی همش میگفت خوبه نگران نباش ولی کو گوش شنوا؟؟ تا بعد ازظهر که بدون نوبت رفتم پیش دکتر . و اولین نفر نشون ماما دادم که گفت نه خوبه مشکلی نداری .منم خدا رو شکر کردم و با بابایی برگشتیم خونه مامانی و بازم به استراحت ادامه دادم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)