setiyasetiya، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

گیس گلابتون مامان و بابا

غربالگری مرحله دوم

1393/2/11 13:39
نویسنده : مامان ماریا
2,281 بازدید
اشتراک گذاری

غربالگری مرحله دوم رو میگن باید بیشتر بخاطر اطمینان 100 در 100 انجام بدی .

ولی من وقتی از دکترم پرسیدم گفت نه نیازی نیست انجام بدی مگر اینکه خودت بخوای و فقط سونو گرافی آنومالی 18 هفتگی برام نوشت که برم ترسواجازهترسو و دوباره استرس و اضطراب مامانی شروع شد .ترسو

دکتر مامانی بهم گفت برای سونو آنومالی نوبت بزنم منم مثل همیشه پیش دکتر قاسمیان نوبت زدم . وقتی روز سونو رسید رفتم مطب ولی وقتی نوع سونو رو دید گفت : ما اینجا سونو آنومالی انجام نمیدیم. یا برادر دکتر قاسمیان یا دکتر خسروی انجام میدن . من دیگه داشتم از ناراحتی به گریه میفتادم که اینهمه وقت نوبت زدم ولی نپرسیدم این نوع سونو رو دارن یانه ؟؟؟

همونجا زنگ زدم به برادر دکتر قاسمیان که نوبت بگیرم ولی گفت که تا بعد از عید نیستن مونده بودم چکار کنم به منشی گفتم برادر دکتر میگه نیستن گفت زنگ بزن خسروی . خلاصه زنگ زدم و به حساب اینکه آشنا هستم گفت فردا ساعت 3 بیا . منم ساعت 3 با مامانی و بابایی رفتیم مطب . ولی از خدا بی خبرها بدون توجه به وضعیت مامانی که لک بینی شدید داشتم و دل درد اصلا بهم اهمیت ندادن . ساعت 6 که رفتم داخل اتاق دکتر گفتم خدا رو شکر نوبتم شد . دیدم 5 نفر جلوتر از من نشستن. مامانی تحمل کردم تا 5 نفر برن . تا نوبت من شد 3 تا مریض از اورژانس بیمارستان بدون نوبت آوردن داخل. گفتم عیب نداره نشستم . وقتی تمام شدن بلند شدم برم دیدم یه نفر از مریضهای بعد رو صدا کرد گفتم خانم نوبت منه ؟؟؟ گفت خانم دلت میاد پیر زنه گناه داره .گفتم باشه . ولی دیگه درد امانم رو برید و زدم زیرگریه . دختره فقط نگام کردم . پیرزنه که بلند شد تا رفتم طرف دکتر . گفت خانم صبرکن نوبت شما نیست . گفتم یعنی چی؟؟؟ گفت خانم این آخریشه این پیرمرده نمیتونه بشینه . گفتم خانم یعنی چی؟؟؟ تو وضعیت منو نمیبینی ؟؟؟ گفت خانم چیزیت نیست. گفتم باشه ولی من راضی نیستم . نه از اون پیر زنه نه از این پیرمرده چون وضعیت منو دیدن که  از درد روی سرامیک نشسته بودم و گریه میکردم . یه خانمه اومد گفت  نوبت این خانم نشده مگه ؟؟؟ گفت نه ما تشخیص میدیدم کی بره کی نره ؟؟؟  خلاصه بعد یکرب که پیرمرده سوالاتش از دکتر تموم شد . گفت تو برو . منم رفتم خوابیدم . شنیده بودم سونو آنومالی کم کم حدود بیست تا نیم ساعت وقت میبره ولی این دکتره تا دستگاه رو گذاشت شاید به زور از وقتی رفتم پشت پرده تا وقتی اومدم بیرون شد سه دقیقه کلا 3 دقیقه . به دکتر گفتم آقای دکتر انقدر خوشحالم اومدم پیشتون سونو گرافی که اگه هزار بار بهم بگن کلاهت افتاده نزدیک مطب شما . عمرا دیگه بیام اینجا .دکتره هم اصلا انگار نه انگار . منم بلند گفتم کوه به کوه نمیرسه ولی آدم به آدم میرسه . به منشیش هم گفتم دعا کن کلاهت نزدیکای من نیفته که برات دارم. خلاصه تازه وقتی اومدم بیرون دیدم دکتر برام جنسیت رو نزده . برگشتم داخل گفتم جنسیت رو دکترم خواسته بوده چرا نزدید؟؟؟ گفت یادم رفت. احتمالا دختر باشه.

منم برگشتم پیش دکترم و تا میتونستم ازش شاکی شدم که اینجوری کردو اونطوری شد. گفت باید تماس بگیریم و بپرسیم چرا اینطوری رفتار میکن. تو تنها نیستی که اینو میگی. دوباره برام سونو نوشت برای 28 اسفند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان و آیلین
11 اردیبهشت 93 14:21
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری و نوشته های با محبت و زیبایی مادرانه دوست داشتین شما هم به وبلاگ ما سر بزنید راستی ماخوزستانی و ساکن اهواز هستیم شما چطور - منتظر شما هستیم .
مامان ماریا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون حتما سر میزنم بهتون .لطف داری . ما هم اهل قم هستیم