setiyasetiya، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

گیس گلابتون مامان و بابا

سونو تعیین جنسیت

1393/2/11 14:02
نویسنده : مامان ماریا
3,036 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از سونو آنومالی که تعیین جنسیت نکرد. دوباره 22 نوبت زدم دکتر قاسمیان برای تعیین جنسیت.ولی اشتباها از بس فراموشی گرفته بودم 21 رفتم . وقتی دفترش رو نگاه کرد گفت شما فردا نوبت دارید نه امروز؟؟نه حالا نوبت من بود که با کلی خواهش که از راه دور اومدم فردا دوباره سختمه بیام و کی برام نوبت گرفته و ... گفت باشه فعلا بشین تا دکتر بیاد . خلاصه یکساعت و نیم نشستیم تا نوبتم شد . وقتی رفتم داخل مامانی هم اومد تو و پشت پرده ایستاد. به دکتر گفتم آنومالی رفتم اینطوری شد . میشه شما هم نگاه کنید که سالمه یا نه ؟؟؟ بنده خدا دکتر هیچی نگفتت و حدود ده دقیقه فقط  دکتر داشت اندازه ها رو میگفت بعدشم گفت نه خوبه خدا رو شکر سالمه محبت. جالب اینجاست که سونو آنومالی 18 هفته و .. روز نوشته بود . یعنی نتونسته بود روزش رو تشخیص بده ولی این دکتر سونو دقیقا روز رو هم درست میگفت. متنظر

گفت که جنسیت Female است و در 20 هفته و 3 روزگی میباشید.ریتم قلبی 147 است و پرزانتاسیون هم بریچ بود بوس

خدا رو شکر کردم و از دکتر تشکر کردم و اومدم بیرون و سریع زنگ زدم به بابایی و گفتم دوست داری چی باشه؟؟؟خستهخنده گفت فقط سالم باشه هرچی خدا صلاح دونست باشه. من و بیشتر  اطرافیان میگفتیم پسره . دو تا از زن داداشا میگفتم خواب دیدیم دختره . وقتی هم نمک ریختیم سرت دختر بود.ولی بابایی میگفت خواب دیدم که دختره و دستای کوچولوش رو گرفتم دستم تا بلندش کنم . میگفت خوابم رد خور نداره حسود. وقتی گفتم خوابت درست بوده . خندید گفت سالم باشه فرفی نداره. ولی مامانی باورش نمیشد که دختر باشه . ولی بیشتریا میگفتن بخاطر ویار زیادت معلوم بود دختره .منم میگفتم پس چرا بهم میگفتین پسره ؟؟؟؟زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)